Ice Familieabonnement

Om Ice

Kontaktinformasjon
Selskap
Ice Group ASA
Adresse
Nydalsveien 18 B, 0484 Oslo
Telefon
21 00 00 00
Kundeservice
www.ice.no/kundeservice/

ICE er et av de fremste mobilselskapene i Norge. Siden sin oppstart har ICE fokusert på å bygge og utvide sitt eget nettverk, og tilbyr både mobil- og bredbåndstjenester til norske forbrukere. Med en visjon om å gi kundene frihet og fleksibilitet i deres kommunikasjonsbehov, har ICE utfordret det etablerte telekomlandskapet i Norge ved å levere konkurransedyktige priser og innovativ teknologi.

ICE Mobilabonnement for Familie

ICE har forstått viktigheten av å tilby pakkeløsninger som passer til familiers unike behov. Deres familieabonnementer reflekterer dette.

Fordeler med ICEs familieabonnement

  • Samlet fakturering: Med IceFamilie kan du forenkle betalingsprosessen med en felles faktura for alle i familien.
    Data deling: Med muligheten for å dele inkludert datamengde mellom familiemedlemmer, kan de som bruker mindre data bidra til de som trenger mer i løpet av en måned.
  • iceTrygg: Samler du to eller flere abonnement hos ICE, får du trygghetspakken iceTrygg inkuldert i prisen. Dette inkluderer følgende tjenester: Nettslett, Trygg Netthandel og ID-tyveri hjelp
  • Rabatter: Ved å legge til flere brukere under samme abonnement vil man dra nytte av reduserte priser.
  • Tilpassede datapakker: Avhengig av den spesifikke planen, kan familier velge datapakker som passer til hver enkelt persons behov, slik at alle har riktig mengde data tilgjengelig for seg.

Gode tips!

Husk alltid å sammenligne ulike abonnement for å finne det som passer best for deg og din familie. Vi i familieabonnement.no gjør hele jobben for deg og finner det beste abonnementet til ditt bruk. Husk også å holde øye med forbruket ditt og justere planen din etter behov.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.