PlussMobil Familieabonnement

Pluss mobil

*Familieabonnement.no har ingen samarbeid med Pluss Mobil

Om Pluss Mobil

Kontaktinformasjon
Selskap
Aller media AS
Adresse
Karvesvingen 1, 0579 Oslo
Telefon
+47 21 89 77 89
Kundeservice
https://www.plussmobil.no/kundeservice
Åpningstider
Man-Fre: 09:00-16:00
Lørdag: 10:00-14:00

Pluss Mobil er et mobilselskap som tilbyr billige og enkle mobilabonnementer med full Telenor-dekning, Data Rollover, eSIM, lesesstoff og andre fordeler. Pluss Mobil eies av Aller Media, som også eier flere digitale blader og magasiner. Pluss Mobil har vunnet flere priser for beste mobilabonnement på bytt.no, og har god og menneskelig kundeservice. Pluss Mobil har også et familieabonnement som gir deg dobbel data de første 3 månedene, felles faktura, foreldrevarsling og full kontroll over kostbare numre og tilleggstjenester.

Hva innebærer et familieabonnement fra Pluss Mobil?

Pluss Mobil lar deg bestille mobilabonnement for opptil 6 personer i samme husstand. Med dette abonnementet får du:

  • En felles faktura
  • Fleksibilitet når det gjelder valg av data.
  • Full oversikt både på «Min Side» og i deres app.
  • Foreldrevarsling
  • Full kontroll over kostbare numre og tilleggstjenester.

Med Pluss Mobil Familieabonnement får alle familiemedlemmer dobbel data de første 3 månedene. Og for de av oss som elsker å reise, er det fri bruk av abonnementet i EU/EØS.

Familieabonnementet kommer uten bindingstid eller skjulte kostnader. Så du kan ha full tillit til at det du ser er det du får.

Gode tips!

Husk alltid å sammenligne ulike abonnement for å finne det som passer best for deg og din familie. Vi i familieabonnement.no gjør hele jobben for deg og finner det beste abonnementet til ditt bruk. Husk også å holde øye med forbruket ditt og justere planen din etter behov.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.