Talkmore Familieabonnement

Talkmore

Om Talkmore

Kontaktinformasjon
Selskap
Talkmore AS
Adresse
Karvesvingen 5, 0579 Oslo
Telefon
915 09 915
Kundeservice
talkmore.no/kundesenter

Talkmore er et norsk mobilselskap som ble etablert i begynnelsen av 2000-tallet. Selskapet er kjent for sin brukervennlighet, konkurransedyktige priser og enkle, men effektive, abonnementsstrukturer. Talkmore har vokst gjennom årene ved å tilby kundene enkelhet og verdi for pengene.

Talkmore Mobilabonnement for Familie:

Talkmore har tilpasset sine tjenester for å imøtekomme behovene til norske familier. Her er noen av hovedtrekkene fra deres familieabonnement:

  • Samlet fakturering: For å forenkle betalingen kan alle familiens mobilabonnementer samles på en og samme faktura.
  • Data rollover: Hos Talkmore kan ubrukt data bli overført til neste måned, slik at familiemedlemmer som bruker mindre data en måned, ikke mister det de ikke har brukt.
  • Fordelaktige priser: Ved å legge til flere abonnement under en familiepakke, kan det ofte oppnås rabatter eller spesielle tilbud.
  • Barn- og ungdomsabonnement: Talkmore har ofte abonnementer spesialdesignet for yngre brukere, med tilpassede priser, data og tjenester som egner seg for barn og ungdom.
  • Barnemodus: En gratis og valgfri tjeneste som gir full kontroll på barnas databruk

Trustpilot
Hvis du vil se hvordan brukerne anmelder Talkmore, kan du se deres Trustpilot her

Gode tips!

Husk alltid å sammenligne ulike abonnement for å finne det som passer best for deg og din familie. Vi i familieabonnement.no gjør hele jobben for deg og finner det beste abonnementet til ditt bruk. Husk også å holde øye med forbruket ditt og justere planen din etter behov.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.